måndag, december 14, 2015

Lucka 14.....

 irriterar jag mej på trötta och griniga människor!
Precis en sån människa har jag varit idag,
trött, sur och grinig :(
Tur att inte resten av familjen haft samma humör!
Storebror irriterade sig lite över att jag inte börjat
med maten då han var hungrig,
så han kokade själv maten ikväll till hela familjen :)
Far i huset har fixat utegranen och den är
mycket vackrare i verkligheten ;)
 Och största överraskningen fick jag då jag kom
upp på vinden och lillebror skurade badrums väggarna!
Och hängde upp ett rent duschdraperi! :)

Så jag kan verkligen inte klaga på dagen!
Önskar bara jag varit lite piggare själv!

Hoppas ni haft en fin 14 december!

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker gran och duktiga pojkar du har och humöret kan inte vara på topp alla dagar, ibland blir man bara trött och grinig, sen ordnar det upp sig igen med lite distans till det...Sköt om Er!

    SvaraRadera
  2. Vad ger ni barnen för mat när de blivit så hjälpsamma?

    SvaraRadera