fredag, december 11, 2015

Lucka 11...

man kan absolut inte tro att bilden är tagen idag!
Soligt och fint vid villan och högt vatten!
Så långt ifrån snö som man kan komma!
Man ser inget alls av grannens "kila stenar"
utan vattnet går under båthuset nu.
 
Då man har en ledig dag brukar man få mycket
uträttat, man passar på.
Jag hade många planer för dagen....
som ännu är ogjorda!
Ni får se sen då jag inte kikar in på bloggen på någon dag,
då vet ni att jag har fullt upp med julstress :)
Jag är lugn ännu och tycker julstress är onödigt
men så är jag ju en sista minuten människa :(
Ikväll bara måste jag ju testa det Ernst gjorde igår,
pepparkaksgrissini med parmesan och flingsalt
och ädelostbakelse.
 
Och så hoppas jag att lille (store) O haft en riktigt
toppen födelsedag!
 
Hoppas ni alla haft en fin 11 december!

1 kommentar:

  1. Oj ja nu är det mycket vatten.vi slipper ut me båten vi å om an sku ha vuri i sjön ;P

    O har haft en bra dag men fattar inte varför han måste vänta ända tills söndag innan kalaset!

    SvaraRadera