onsdag, februari 22, 2017

Igår var det....

solsken och luktade vår ute!
Och det bästa jag kunde ge mej själv var en lång skön
promenad med hundarna 💖
Helt ärligt tänkte jag att våren verkligen är här!
 
Idag är det -4,2 grader och snöstorm 😱
Tur att det är varmt och skönt inne i alla fall....
och jag avnjöt morgon kaffet 
(om man kan kalla det morgonkaffet då det är eftermiddag
och jag just stigit upp efter en vaknatt?)
 på golvet bland
härliga barn, legobitar, tågbanor och en avundsjuk hund 😍 
 
Hoppas ni också har det gott ute i stugorna!💙

3 kommentarer:

  1. Ja nu fick vi snö lagom till barnens sportlov 😊. Vi var oxå ut på en solskens promenad på tisdagen. I morse blev det snö röjning för gubben min. Annars hade han inte kommit till postlådan. Allt bra här! Ha det gott ni oxå!

    SvaraRadera
  2. Ja och här är vi glada åt snön !!!!
    Tusen tack igen för att du hade de tre musketörerna <3
    Ha en bra dag!Kram

    SvaraRadera
  3. Så vackra tulpaner du har och stackars Tibbe, måste dela matte med småttingarna, påminner om Misse här ;)

    SvaraRadera