torsdag, februari 09, 2017

Dag 11...

åt vi kotletter, 
och jag hade gjort en sallad av zucchini.
Salladen skulle ha gjorts dagen före men jag gjorde den idag,
den var lite lös men kanske det berodde på det?!
Familjen åt den som en kall sås till potatisen och
kotletterna och tyckte det var gott 😊 
De tyckte att dom fått bättre och godare mat dessa 
dagar och med mer variation!
Nu var alla så hungriga så den hann inte ens komma på bild.
Idag när jag åkte hem från jobbet
fick jag plötsligt shoppinglust och besökte de lokala loppisarna!
Jag hittade en fyr jag vill ha på villan.
Och en hängare...
Så passade jag också på att köpa några muggar 
 av de jag ännu inte har.....
Sällan jag faktiskt köper dem åt mej själv,
 men kände för att shoppa loss lite idag. 😍
 
Ha det gott alla!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina saker till villan!!!
    Ja ibland måste man nog få unna sig själv också lite!

    SvaraRadera
  2. Kotletter, det är det längesen vi haft på menyn här. Jag äter ju inte kött, så därför blir det inte så ofta de andra får kotletter och köttiga saker. Förra helgen gjorde jag kalops och då åt de med god aptit 😊. Fina saker du hittade till villan! Kul med lite schopping ibland ☺. Trevligt veckoslut!

    SvaraRadera
  3. Ler när jag ser mig själv på muggen, ha, ha...När jag fick min, sa väninnan att hon tyckte att håret liknade mitt, därför köpte hon den till mig och jag tog det som en komplimang...en annan bra sak med det är att jag minns att jag fått den av henne för evigt ;)
    Passande saker till villan och muminmuggarna såg jag att var nedsatta på HH, under tian, tänkte på dig :)

    SvaraRadera