torsdag, februari 16, 2017

Idag Àr det....

happy mothers day! 😍
DĂ„ jag kom ur jobbet idag och stannade vid postlĂ„dan 
körde lillebror förbi pÄ moppe, strax bakom kom dottern i bil.
Och vĂ€l hemma pĂ„ gĂ„rden stod moppebilen 
(storebror har haft ledigt idag och varit i vÀxthuset och hjÀlpt pappa)
Och det Ă€r sĂ„ sĂ€llan jag har dem alla 3 pĂ„ samma gĂ„ng 
runt köksbordet i dagens lÀge!
Alltid Àr det nÄgon som Àr ut pÄ vift.
SÄ först drack vi kaffe och de som ville Ät glass.
Sen gjorde dottern en riktigt lÀcker sallad...
Det var Àpplen och nötter, och batong som hon grillade
i ugnen med nĂ„n ost pĂ„, och sĂ„ rörde hon ihop nĂ„n dressing! 😋
Sen blev det potatis och hemmagjorda köttbullar 
men jag Ă„t flera portioner sallad sĂ„ jag orkade bara med förrĂ€tten 😆
Men att fĂ„ ha dem alla  💙 💙 💙  runt bordet samtidigt 
ger en sÄn lyckokÀnsla att det Àr svÄrt att förklara!
 Jag Ă€r glad att de vĂ€xer upp till sjĂ€lvstĂ€ndiga individer 
som följer sitt egna hjÀrtats val...
och tacksam för de stunder de samlas runt köksbordet 
med lite gliringar, smĂ„ tjafs och skratt 💗

MĂ„ gott ni som kikar in!

3 kommentarer:

  1. Åh vad salladen ser lĂ€cker ut ��
    HÀrligt att ha alla samlade ikring sig ��
    Trevligt veckoslut till Er!

    SvaraRadera
  2. En mors glĂ€dje Ă€r att ha sina barn samlade runt omkring sig, sĂ„ Ă€r det bara 😀. HĂ€rligt att du fick njuta av en sĂ„dan stund! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Oj vad mysigt <3 !!!!!
    Och salladen lÄter super god!!!!
    Kram

    SvaraRadera