söndag, februari 19, 2017

I fredags var det.....

23 år sedan jag fick den finaste gåvan av alla,
gåvan att få bli mamma 💖
Men dottern satte sig på flyget och for till Stockholm
och hälsa på en god vän.
När jag skickade och bad henne meddela när hon kommit fram
fick jag som svar och bild:
-Mamma Mia, de har gjort både varm smörgåstårta och tårta
tills jag kom! 💖
 
Själv åkte vi och uppvaktade våra gudbarn som
hunnit fylla 12-år redan! 💕
Om tiden går fort med egna barn så går det 
ännu fortare med andras barn 😊
 
Jag har haft ledig helg och hela helgen gick
med ryslig snabb fart 😲
Det var den här helgen jag försökte övertala familjen
att åka till Kemi och se snöslottet!
Maken sa: Ja, varför inte?
Och sönerna önskade oss trevlig resa och så var det
färdigt diskuterat!
Men vem vet, kanske i framtiden blir det av?!
Då när maken och jag bara har oss själva att ta hänsyn till 😆
Riktigt intressanta övernattningar har dom i alla fall...
(bild från nätet) 
 Undras om det var i dessa "glasburar" det var alarm när
det var norrskenet så man vaknade och hann se?!
Nu ser vi ju norrskenet i våra trakter också ibland så
det är väl ingen direkt nyhet för oss.
 
Men i en sån här skulle jag vilja övernatta...
(bild från nätet)  
och då hade det gärna fått vara en stjärnklar natt! 😜
Naturligtvis kan man övernatta i snöslottet eller
på vanliga hotell också!
De som är intresserad kan klicka sej vidare på länken:
 
 Och imorgon är det måndag och 
en ny vecka med nya möjligheter!
 Ha det gott alla!

4 kommentarer:

  1. Oj shit vilken fin tårta!!!!och säkert super god!!
    Ja tänk för 13 år sen fick man en levande docka att leka med. Finaste tjejen ❤ Super grattis till dig!!! ��
    Jag har varit till snöslottet för typ 14 år sen,då sov man inte i sånbadär kuvöser men vill du ha sälkskap så häner jag på!Vauv vad Coolt säger jag!!!
    Ha en fin ny vecka imorgon,vi ses!Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, för 23 år sen 😘
      Jag behöver tonårsvakt, maken kom gärna med han också 😂

      Radera
  2. :-) jag hade nog menat 23 men har väl för stora fingrar så ja kom mot 1 haha
    Ja jag vill inte komma å sova i kuvösen mellan dig och E.hahaha

    SvaraRadera
  3. Ha,ha...vilken utsikt från kuvösen ;)
    Åh vilken smaskig tårta!

    SvaraRadera