torsdag, februari 02, 2017

Dag 4.....

bjuder jag inte på någon matbil,
av den enkla anledningen att jag kom på det efter jag ätit 😄
Jag tog en bild av maten i formen men när jag 
fick in den i datorn var den så otydlig att man inte såg vad 
den föreställde...
Gott var det i alla fall, min favorit....
broilerfile med mögelost inlindad i bacon.
Familjen åt ris till och tyckte det var gott.

Jag trodde denna diet skulle bestå av ägg,
bacon, smör o grädde 😳,
men idag är första dagen jag ätit bacon.
Beror ju delvis på att jag får kväljningar om jag 
blir tvungen att äta ägg o bacon på morgonen.


Vad vill jag få för resultat av detta?
Vad är mitt mål?
Ja, mitt mål är att komma igenom boken 😌
Har man haft en bok lånad i 3 år är den värd att
bli testad innan man skickar hem den!
Sen har jag ingen aning om hur resultat av det hela blir?!


Idag har jag i alla fall inte lystrar något extra!
Kanske för att jag haft en ledig dag och fick
träffa dottern 😍 som kom hem på en kaffe och glass...
 och när mina barn vill avnjuta riktigt "de lux" glass
är det bara ett märke som gäller!
Så jag passade på att köpa hem flera paket då de var 
på specialpris idag 😆
Dom är inte ens laktosfria så dem behövde jag inte snålas på.


Sen drog kära syster med mej till simhallen!
Vi hinner verkligen inte träffas så ofta så
vi simmade och pratade och plötsligt hade vi 
simmat 1 km 😱 
Det hade jag inte vågat gissa innan!
Tack snälla du som fick med mej 💖

Men nu är det verkligen dags att ta natt!
Jag insåg just att jag har en läkartid att passa 
imorgon innan jobbet!
Jag tycker det varit mycket tider att passa denna vecka 😏

3 kommentarer:

  1. Låter väldigt gott detdär med broiler och bacon. Ja jag har nog haft samma tankar om Lchf också, grädde,smör och fett!
    Ja de där är delux glass det!!!
    Nä tusen tack själv och ja hoppas vi kommer ur sängen och tusen tack för presenten <3

    SvaraRadera
  2. Broilerfile` med bacon låter supergott. Men jag avstår nog från mögelosten:-) Den har jag inte ännu fått att smaka god.
    Å jag har verkligen försökt! Glass det har jag svårt att avstå från. Jag brukar säga att jag är glassoman. Härligt att du och syster kan göra saker tillsammans:-) Ha ett fint veckoslut!

    SvaraRadera
  3. Här har det hamstrats glass, ser jag ;)
    Bacon är gott i allt, tycker jag, men broiler och mögelost får jag inte andra hälften att äta, så det blir inte gjort när jag får äta ensam...lättare då avnjuta mögelost till ostbrickan, där kan vi välja och vraka på ett lättare sätt....Ha det bra!

    SvaraRadera