tisdag, december 01, 2020

Nu är vi där....

 

i den magiska månaden...
och jag fick en lilla julklapp av syster som var så fin att 
man kan gråta av glädje 💖
Hon har gjort en te kalender med 24 olika tesorter,
och i varje kuvert finns ett julbudskap för dagen.
Detta är KÄRLEK, owao, tänk att någon satt så mycket tid 
och kärlek på dessa dagar fram till jul!
Jag blir alldeles rörd, TUSEN, TUSEN TACK 💖 
Jag ser med spänning fram emot dessa 24 dagar 💖
Och vem annan fanns där i påsen? Om inte självaste mumin mamman 💖 
Och i sin handväska har hon en egen present till mej 💖
Detta är den bästa lilla julen på länge,
jag är så lycklig så det är galet.
Vilket pyssel att pyssla ihop allt detta, men att virka lilla handväskan
är väl ändå det pilligaste av pilliga pyssel.

Nu när mumin mamman kommit till oss kan det inte bli annat 
än en magisk jul. Alla vet ju att mumin mamman fixar allt...
Och hon är alltid förbered, vad som än händer 
har hon allt hon behöver i sin handväska 😍

Jag är så lycklig att hon flyttat hem till just oss 💕

Trevlig 1:a december alla !

1 kommentar:

  1. Oj så fint skrivet man blir tårögd❤️
    Jag är så himla glad att du tyckte om den. Glad advent tider��

    SvaraRadera