torsdag, december 17, 2020

Ikväll doftar huset av....

 

pepparkakor 😍
Det är en av de bästa juldofterna!
Dottern hade gjort pepparkaksdeg och
hämtade mormor och tog med hit💖
Även sönerna var med och bakade och mommos lille
kille satt i matstolen och övervakade det hela.
Vänta bara, nästa år bakar han också 😊
Degen var så god som den brukar,
varför är alltid degen godare än de färdigt gräddade pepparkakorna? 😂
Och mumin mamman har fått sin egna kopp,
de utgår ur sortimentet och konstigt nog tog det länge innan de 
kom till mitt hus dessa också.
Jag har en önskelista på muggar jag saknar.....
och jag brukar försöka hitta någon varje år....
Men i år har det inte blivit av?!
Det är knappt jag fått hem de som kommit ut i affären i år 😲
Allt går i perioder...

Ha det gött ni som kikar in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar