tisdag, december 08, 2020

Egentligen tycker jag inte....

 om de trötta dagarna!
När man kommer hem och har 100 planer och somnar på soffan 🙈
Jag har aldrig bra humör då jag vaknar, 
ingen skillnad om det är morgon eller kväll....
Mitt motto är typ....stäng av hjärnan,
öppna inte munnen, sätt på en kopp kaffe...
Sen återvänder livet sakta men säkert 👍
I år tänkte jag skippa pepparkakshusen....
Varför hålla på med dessa stora hus med godis på då man 
kan nöja sej men några små?!
Som ryms på ett tårtfat 😍
(Läs tar inte så stor plats i köket)
Mumin mamman tyckte också att det var ett toppen projekt,
snabbt och enkelt på 5 minuter 😂
Jag till och med köpte lite ny rekvisita och bytte ut de 
traditionella tomtarna som alltid prytt våra hus.
Jag och mumin mamman var nöjd 👍
Store bror va chockad.....
Va??? Vi gör alltid varsit pepparkakshus jag och syskonen...
Vi irriterar oss att väggarna faller sönder...
Vi lappar ihop, vi driver med varandra....
Vi skrattar och äter godis och tycker det är töntigt....
Ska vi inte göra det i år??
Mumin mamman och jag har svårt att veta om han driver
med oss eller är seriös 😏

1 kommentar:

  1. Oj vauv va fina��❤️jätte fint!!! Önskar jag också köpt dessa eller vetat av dem.
    Tja om storebror vill å menar allvar ryms det säkert med mera hus senare å����

    SvaraRadera