söndag, december 13, 2020

Vissa dagar känns det....

 som att julstämningen har svårt att infinna sej.
Förr städade man alla skåp o lådor o bonade golv och....
tog in rena mattor som doftade tallsåpa och havsvatten.
Mumin mamman och jag tänkte kanske det är så att de
tråkiga förberedelserna ändå hör till.....
lite åtminstone... Så vi tvättade ur de skåp o lådor
i köket som innehåller mat, samt kylskåpet 👍
Sen fixade vi tacopaj för lillebror kommer hem
 från Åland sent ikväll. 💖
Och dagens bästa 💖
Jag har fått en överraskning!
Jag älskar överraskningar så jag tänker inte öppna ikväll....
Jag gillar spänningen att undra vad det kan vara 😂

Och naturligtvis har vi kollat Lucia på Tv som allt
annat detta år....
Hoppas ni haft en fin Lucia!
Nu dags för jobb!

1 kommentar:

  1. Va duktigt gjort av er❤️
    Oj lillebror kommer hem❤️
    Men så himla spännande med paket alltså ��

    SvaraRadera