torsdag, december 31, 2020

Detta trodde jag inte...

 men jag säger TACK 2020 💖
Det har varit ett av de tuffare åren i mitt liv men där emellan
allt elände lyser ändå solen ner på oss...
För 1 år sedan var vi så hoppfulla helt säkra att det nya året
skulle bli riktigt bra!
I år vet jag att det finns inga sådana garantier!
Vi vet inget om framtiden...
Vi skall vara tacksamma för det vi har och framför allt
ta till vara nuet.
Jag har fått erfarenheter jag helst velat vara utan ännu...
Jag har tillbringat otroliga timmar på kyrkogården....
Jag trodde heller aldrig att jag skulle uppleva en pandemi,
uppleva en värld som förändras över en natt....
Jag är så tacksam att min familj fått vara friska i allt detta 💖
Storebror gjorde lumpen och jag är tacksam att vi hann besöka 
och vara med om öppna portarnas dag och själva faneden
innan pandemin bröt ut.
Lillebror tog examen och tyvärr missade vi den...
Eller vi fick uppleva den uppkopplad via datorn och naturligtvis
var det bättre än ingenting 😊
Sen kom den lille, han som får mitt hjärta att smälta bara han ler....
Han som luktar så bebis....
Han som var årets absoluta höjdpunkt 💖

Och mitt bland allt annat känns det tryggt med den vanliga vardagen...
Vi sår, och vi skördar oberoendet av vad annat livet bjuder på...
Så kommer en ny vår, en sommar, en höst och förhoppningsvis
en gammaldags vinter med snö 😂 Trygghet 😊
Igår passade vi på att ta en promenad i grann staden...
Eftersom det är en ö gick vi stigen längs med havet
och njöt av det vackra vädret, snön och miljön 😍 
Precis sånt här vinter väder önskar jag 😂

Men nu önskat jag alla ett riktigt 
Gott Nytt År 2021 💥💛

1 kommentar:

  1. Jo så sant, värsta året i ens liv men då man kollar bilder bakåt har det nog varit många fina glädje punkter å. ��
    Gott nytt år ❣️

    SvaraRadera