lördag, december 12, 2020

Efter jobbet idag....

 tänkte jag hämta en liten gran....
Men maken kom hem från hjortjakten och undrade om jag
ville komma med en sväng till villa Sjöstrand samtidigt som vi skulle och handla.
Ååå, vad jag blev överraskad då vi kom ner dit för...
i köksfönstret hängde och lyste julstjärnan 😍
Jag tog med den tidigare i höst då jag drömde om att fira lilla jul 
där och inomhus....
Det var så fint och rofyllt där så jag ångrade att
vi inte packat med grejor och övernattade där!
Sen prövade mumin mamman och jag att göra microknäck...
Det är flera år sedan sist och dessa var 2 minuter
för länge i mikron!
Det måste vara exakt den rätta konsistensen för jag skall ha dem 
till min syster och vill inte hamna på någon tandläkar räkning 😂
Syster älskar just dessa mikro kolor, eller har gjort så idag 
mutade jag henne... En present mot en annan 😉

Ha det gött!
Jag och mumin mamman är mitt i en bra film och
nu är reklam pausen slut 😂

1 kommentar:

  1. Ja så himla fint vid villan er nu❤️
    Ja jag ÄÄÄÄÄLSKAR micro kola å knäck!!!!

    SvaraRadera