torsdag, januari 07, 2021

Redan en vecka....

 

in på det nya året 😍
Jullovet är slut, lillebrors flickvän åkte i söndags...
Lillebror åkte in i millin i måndags...
Minipavlova bjöd dottern på när vi hade mys middag 
medan alla var hemma 💖 och den var både vacker och god 😋
Nu har vintern kommit med minus grader.... 
Tibbe passade på och myste på filten då lillen inte låg där och 
storebror bäddade in honom och han 
tyckte bara det var skönt att mysa i värmen.
Haft ledig dag idag och startade både brödmaskinen och
slowcookern...
passade på att slänga ut alla sängkläder på vädring
men då började det snöa 😕
Slängde in sängkläderna och åkte bort....
Insåg att jag varken varit till dottern eller mamma 
över hela julen och nyåret.
Så hämtade mamma och åkte på lunch till dottern...
De hade så fin julstämning både ute och inne 😍
Mamma hade också så mysigt pyntat...
Det var riktigt mysigt att träffa dem och då jag kom hem
var älgkalopsen färdig i slowcookern.
Vilken lyx 😃

Önskar alla en fin fortsättning på året!

1 kommentar:

  1. Låter jätte äftigt med bakmaskinen och slowcookern��
    Kul med granutflykt också!
    Jag satte ut mina sängkläder i går och det kändes bra att jag för en gångs skull kom ihåg det.
    Ha en fin början på året du med❣️

    SvaraRadera