lördag, juni 16, 2012

Varje dag är...

ett blad i din historia!
Och jag har fyllt på med ännu en underbar dag!

Först åkte vi till syster yster och grillade
kött, majs och champinjoner och köttbullar.
Och naturligtvis åt vi potatis sallad med jordgubbar.
Vi drack ur hennes nya super härliga vinglas
som jag inte ens kunde föreställa mej var så stora då jag såg dem på bild.

Sen åkte vi alla i väg i stora bilen in till centrum
och spelade tennis och lekte i lekparken.
Systers man vann över båda mina söner i tennis,
men vad glada de var då vi åkte hem då dom fått spela mot honom.
Ja, och syster och jag lekte också i parken.
Mina söner skrattade och tyckte jag såg ut som batman där jag flög fram i linan.

Sen avslutade vi kvällen med kaffe och kladdkaka hos syster innan vi begav oss hem igen.
Magmusklerna färdigt trimmade av alla skratt,
och imorgon beger jag mej ut på nya äventyr med väninnan.
Jag är så glad att hon också ville ut på samma som mej.

3 kommentarer:

  1. Ja å he va än opplievels he!Mäir tårde utflyktär!Tack fö in superrpli da!//Anette

    SvaraRadera
  2. Åhå,e sku sta supertrievli da..

    SvaraRadera
  3. Tack sjölv, ja he va roligt!

    SvaraRadera