tisdag, juni 05, 2012

Trötta....

var vi alla 3 (jag, dottern o Tibbe) då vi kom hem från Tammerfors.
Tibbes hjärta var helt normalt och han har någom form av epilepsi.
Tibbe fick medicin och så skall vi ringa veterinären om 2-3 veckor
så han får höra hur Tibbe mår av medicineringen.
Han kan dock bli lite vinglig och stulig av medicinen,
dricka onormalt mycket och kissa mycket.
Vilket skulle gå över efter en - två veckor.
Tyst undrade jag för mej själv när jag skall få tillbaka min "normala" Tibbe?!



5 kommentarer:

  1. Inte kul men kanske bättre diagnos iaf än om det varit nåt med hjärtat!?Hoppas du får tillbaks den gamla Tibbe fort!//Anette

    SvaraRadera
  2. Anette, det sa jag åt doktorn oxå men han sa bara nja...
    Så vet inte då vad som varit bättre?!

    SvaraRadera
  3. ♥ Hoppas också på att Tibbe snart blir sig själv, men kanske efetr medicineringen nu? ♥
    /Syster

    SvaraRadera
  4. Vi håller tummarna och hoppas och tror att medicinen får Tibbe att må bra igen. Biverkningarna med vinglighet och annat är förhoppningsvis övergående.Huvudsaken är ju att
    Tibbe känner sig i form igen så småningom./ Eva

    SvaraRadera
  5. Eva, Tibbe mår mycket bättre redan idag! Tack och lov!
    Tänkte ringa dej ikväll och höra hur ni har det, men annat kom emellan. Jag hoppas ni mår bra!

    SvaraRadera