onsdag, juni 27, 2012

Hjälp jag har tappat bort min....

kondition nånstans!!
Jag cyklade iväg med lillebror, och jag
flåsade och flåsade...
När jag tar posten på hemvägen ligger tidningen
I FORM och skrattar åt mej i postlådan.
Och när jag kommer innanför dörren ringer telefonen...
en trevlig kille presenterar sej och berättar om detta fina erbjudandet:
En löptröja och 6 nummer av tidningen "I FORM",
Jag blir tvungen att upplysa honom om att löptröjan rymdes jag inte in i,
och tidningen har jag redan men jag är absolut inte i form!!
Sen blir jag hungrig av cyckelturen så storebror och jag
gör smoothie och spelar kort och myser,
för vi är ensam hemma ikväll.


2 kommentarer:

  1. Ha,ha då e vi åtminstone 2 såm itt je i form..Suck!//Anette

    SvaraRadera
  2. Anette, men folk tycks åtminnstone tycka att jag bör komma i form för idag ringde en tjej och bjöd ut tidningen....

    SvaraRadera