tisdag, juni 12, 2012

Jag blir så irriterad....

på att min hjärna och min mage inte alls samarbetar!!
Och ja, visst vet jag att det inte är min mage som vill ha en bulle, en glass eller en ostmacka med gurkskivor på...
Men min hjärna kan vara så övertygande!
Så ikväll övertygade den mej att äta "fel mat" igen...
Trots att magen genast protesterar och går i strejk..

Åh, det finns inget så gott som en smörgås med ost, gurka o tomat
och en kaffe, och att avnjuta det i solskenet på terrassen.
Hela jag längtar efter det,
eller nej det är hjärnan som spökar igen!
Bäst att ta natt så kanske jag tänker klart imorgon.

Men i mitt nästa liv vill jag ha en mage som gillar ostmackor, Tack!

2 kommentarer:

  1. Ja-a vet du, det önskar jag dig av hela mitt hjärta, bättre mage nästa gång...

    SvaraRadera
  2. ja jag med önskar det av hela mitt ♥!!!!

    SvaraRadera