lördag, juni 23, 2012

Ojoj, vilken midsommar!

Jag har sovit på en öde ö! :)
Eller kanske inte så öde, men en ö!
Och Tibbe och jag överlevde både båtresan och övernattningen,
ja vi till och med väntar att få komma igen...
Systersman fick köra ut oss i 2 omgångar.
Och naturligtvis måste vi hålla på någon av traditionerna och grilla älgkött!
Imorse då vi vaknade tog syster och jag kaffet och smörgåsarna och gick ner till stranden i solen och avnjöt det i lugn och ro. Tibbe måste ju naturligtvis med och se vad vi höll på med...
Barnen sov alla sött ännu i en och en halv timme.
Sen tog vi en rundvandring runt ön, medan...
"karafolket" satte ut flytbryggan.
Hemfärden delades också upp i 2 turer,
några åkte över och lastade grejerna i bilarna medan
lyxhustrarna satt kvar och plaskade med fötterna från bryggan.
Ja, 2 barn lämnade också kvar till andra turen.

Vi har haft en toppen midsommarafton
med glada skratt och god mat.
Och jag som var så nervös till att åka båt och sova på en ö,
ja jag njöt verkligen till 100 %.
Och hör och häpna,
jag frågade när åker vi ut igen?! :)

Hoppas ni andra också haft lika skön midsommarafton!!

2 kommentarer:

  1. Låter superbra!Fina bilder,något du får titta på sen i vinter å tänka tillbaka på!//Anette

    SvaraRadera
  2. Ja gud så härligt vi hade det. Lyxhustruna ;)
    Fast vi gjorde ju nog vårt vi med hahaha.
    tusen tusen tack igen!
    Kram syster

    SvaraRadera