tisdag, juni 26, 2012

Det började med...

att storebror fick städhumör för nån dag sen,
och plockade bort en massa saker han inte längre behövde eller som var trasiga.
Många saker innehöll batterier som först skulle plockas ur dem... så då kom jag på....
 att jag behövde bättre förvaring (än en plastpåse) till alla gamla batterier.
Jag spraymålande ett Pringles chipsrör svart och stämplade på BATTERIER.
Idag har alla barnen städat sina rum,
sen städade dom övriga rum på vinden,
t.o.m toaletten!
Så vad tror ni jag gör då???
Jo, jag får också städhumör och drar ut den värsta garderoben på vinden.
Sen tycker jag det skulle vara mer praktiskt med hyllor längs ena väggen,
maken höll också med så det ska han fixa imorgonkväll.
Alltså ligger alla saker kvar utspridda över golvet!!
Jag kan lova hade jag städat och mina barn tömt ut en hel garderob över golvet
då hade jag varit hysterisk nu!

2 kommentarer:

  1. Men fy skäms på dig mamman!!!!
    Häftig ide med pringles röret...iförsäg har jag ingen/inga stämplar.
    Jag har huggit av halsen på en cola flaska och där sätter vi batterier men det där var verkligen snyggt!! nå man fyller ju snart *blink blink*
    Ses syrran!

    SvaraRadera
  2. Men snälla kåm hit å stied å!Ja bare stjuter fram a nu tå ja sku konn jier a tå ja foår va ömsand!//Anette

    SvaraRadera