lördag, juni 30, 2012

Hemma igen efter att vi hälsat på....

alla djuren på Ähtäri djurpark!
Killarna var väldigt förtjusta i snöleoparden.
Den här vill jag helst inte möta i blåbärs skogen!

Polisen hade en utställningspunkt också,
som uppskattades av killarna.
Man får ju hoppas det är så här det blir i framtiden....
så det inte blir här bak de sitter...
Så övernattade vi på campingen vid djurparken.
Killarna testade både vattenrutchbanan och att hoppa på vattenstudsmattan.
Och så grillade vi!
Sticka sockorna på, den riktiga sommarvärmen vill inte riktigt infinna sej...
Men nu ska jag vara lite social med min familj :)
Trevlig lördagskväll till er också!

2 kommentarer:

  1. Mycket trevlig dag, ni såg ut att ha haft.
    Bamse höll vi på att träffa några hundra meter från vårt hus. När vi var på fredagspromenad för någon vecka sedan. Jag fotade spåret, det finns på min blogg.

    SvaraRadera
  2. Kan bara säga: MYS; SKÖNT; UNDERBART OCH VAUV!

    SvaraRadera