tisdag, mars 31, 2009

Kaffepaus...













tog jag nu! Jag sitter inne idag och sliter mitt hår över dessa inlämnings skoluppgifter.

Killarna väntar att vi skall fixa till data/kontors rummet och ta det i bruk som vårt sovrum, så att dom får egna rum på vinden. Så i helgen tömde jag klaffabyrån på alla papper, sorterade och slängde vad jag inte längre behövde. Själva byrån fick sen flytta till sommartorpet.
Byrån är fin men jag har insett att mitt hus är fullt med saker och möbler, inte konstigt att städningen tar så stor del av min energi.

Igår kom också skåpen i farstun på plats, och jag måste erkänna att dom blev finare än jag vågat hoppas på!
Men dom fotar jag en ny dag, nu återgår jag till skolarbetet...
Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Oj så nu bär det iväg med flyttandet med stora steg! Måste komma och spionera nån dag då!
    Stackaren som har skol jobbet, har du kommit nå framåt idag?

    SvaraRadera
  2. Tja, lite har jag väl kommit framåt. Men det tar sin tid!! Och det är inte sååå intressant..

    SvaraRadera
  3. Oj , vilken energi du måste ha!
    och fina saker och möbler...
    (tack för din röst förresten)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är så skönt när man kan ta sig i kragen och tömma skåp, lådor och sånt där som bara ligger och som ingen brytt sig om på lång tid.

    Jag brukar också få sådana dagar på våren och det är hälsan själv.

    Lycka till med skolarbetet!

    SvaraRadera