söndag, mars 29, 2009

Den som söker han finner..













brukar dom säga.
Men här är det den som städar han finner! Hittade en tjusig plåtburk i källaren som har formen som ett hundben. Det har varit hundgodis i den en gång i tiden då jag köpte den. Nu är den fylld med nytt hundgodis och det känner Tibbe lukten av.

Den lilla plåtdosan bredvid påstår maken vi fått med på någon auktion, men det minns inte jag. Jag undrar vad den innehållit?! Tjusig var den i alla fall.
Man kan hitta mycket fint bara man röjer upp lite ;) men jag har också slängt mycket bråte.
Nu väntar killarna att jag skall komma och spela alfapet med dem, så..
Ha det gott alla!

3 kommentarer:

  1. det har nog varit cigarer i den från new york..det står nu cigarer på den=O)
    oj så tot tibbe e!
    //syster

    SvaraRadera
  2. agafja: Det tänkte jag också, men denm är så liten tycker jag. Fast dom kanske hade mindre cigarrer förr, hälsosammare ;)

    SvaraRadera
  3. Det kan vara en snusdosa.....var ofta sådana små plåtlådor till snus förr, spara den!!

    SvaraRadera