onsdag, april 01, 2009

Nu laddar jag batterierna...

på kameran alltså. Jag skulle fotografera mina nya skåp i farstun, men nu blev det inte så. Utan istället visar jag vad som fanns på väggen före vi satte dit skåpen.
Denna tjusiga blomuppsättning med torkade blommor, som agafja gjorde för många år sedan. Jag tror att hon gick i skolan då ännu. Oj vad glad jag blev då jag fick den.
Nu börjar den dock vara så torkad och en stor del av blommorna har fallit bort, så nu har jag kommit på en ny ide med den. Få se då om projektet blir verkställt.

Idag har jag också suttit vid datorn och då insåg jag fördelen med att ha en hundvalp. Man måste ta sej tid att stiga upp från stolen och gå ut i friska luften för att rasta hunden. Inte alls dumt!

Ha det gott alla!


4 kommentarer:

  1. Vilket fint arrangemang agafia gjort. Det syns inte, på det där avståndet i alla fall, att det håller på vara gammalt och malätet.

    Nog är de otroliga, våra hundvänner.
    De hjälper oss många gånger, att inse vårt eget bästa.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt att du hittade till min blogg! Det är svårt att veta hur många som faktiskt tittar in där!
    (får jag fråga hur du hittade dit?)
    Soffbordet hade jag tur att hitta på blocket.se, det är så roligt att kolla där!

    Otroligt gullig liten hund du har, jag kan förstå att det är rätt hälsosamt med en, när man liksom är tvungen attgå ut med dem.
    Välkommen fler gånger till min sida!

    Hälsningar Lena!

    SvaraRadera
  3. Härligt med små "troll" som ska rastas ibland ;) //mor

    SvaraRadera
  4. annars kan jag ju alltid prova göra om den,det hade jag tänkt med min egen...

    SvaraRadera