tisdag, mars 17, 2009

Igår hade jag både bra och dålig dag!


Igår hade maken ärende in till stora stan. Stora syster behövde nya jeans och storebror hade blivit lovad en puma tröja. Så vi 3 följde med på shopping. Lillebror och Tibbe hoppade av hos moster!
Det var slutförsäljning på en sport affär och rea på den andra, så storebror fick sin puma tröja, addidas shorts och en umbro tröja för 39,90 , ordinarie priset för dessa var 125,90. Storebror var nöjd och mamma ännu nöjdare över gårdagens fynd!
Det dåliga var att jag sträckte ryggen då jag lyfte en tomatlåda igår. Och efter kvällens shoppingrunda så kändes golvet väldigt långt borta imorse. Precis då jag tycker att det går mot det bättre med ryggen.
Det går bra då jag jobbar, det är nätterna och morgnarna innan jag kommit igång som är jobbiga. Men jag fick bra töjningsövningar på fysikalen att starta dagen med, före jag sätter fötterna i golvet. Och dom har hjälpt, men imorse gick det inte alls.
Men imorgon är en ny dag!
God natt bloggvärlden!

3 kommentarer:

  1. oj vilka fynd!
    nedrans rygg!kanske vi måste börja gymma eller simma?

    SvaraRadera
  2. agafja: Ja vi borde börja simma!! Jag e bara på jakt efter ny simdräkt, jag t.o.m. provade i stora stan, men kan du tänka dej, den var för stor...//torparmaja

    SvaraRadera
  3. Roligt att fynda.
    Men var försiktig med ryggen :)

    SvaraRadera