torsdag, mars 05, 2009

Rensa i röran..

























var det jag skulle satsa på i år, men det går sakta. Man får passa på då tillfälle ges och man hittar en ledig stund. Ikväll har jag i alla fall hunnit röja och städa i killarnas klädskåp!
Jag glädjer mej också åt killarnas nya t-shirt som är ROSA. Tjusigt! Maken är dock mera svår flörtad och vägrar köpa en rosa skjorta.
En liten Tibbe var också med som städhjälp. Men han ville mest sova i en klädlåda.
Jag har också hunnit besöka hälsocentralens gym idag, dit jag fick remiss med min onda rygg. Och jag tror det var en bra ide!
Imorgon är det redan fredag!
En riktigt skön helg önskar jag de som kikar in här!

4 kommentarer:

  1. Rosa skjortor e jättefint på killar tycker jag.
    Ha en riktigt fin helg :)

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir att du äntligen sluppit till gymmet :)
    Jag tror bestämt att snart kommer jag och hämtar knytet som ligger i lådan....håller på och smälter som smör! Kram

    SvaraRadera
  3. Maken har jag fått att prova en rosa skjorta på men väl på sa både han och jag nej.Tror det var fel färg!(den var babyrosa)

    SvaraRadera
  4. Såg Rickard Sjöberg igår, på Postkodmiljonären. Han hade på sig en rosa skjorta och den passade han så bra i.

    Hör bara av dig på min mejl, så ordnar vi detta med boken.
    Ha det bra!

    SvaraRadera