onsdag, mars 11, 2009

Idag fick jag...













en bok i postlådan, signerad. Det är sällan man köper signerade böcker så det var roligt! Tusen Tack! Ser verkligen fram emot att börja läsa i den! Besök gärna författarinnan på http://skogstrollettycker.blogspot.com/
Men först skall jag läsa klar Grön stad i solen med Barbara Wood. Men nu råkade det sej så att maken började läsa i samma bok?! Jag frågade varför han började läsa i samma som mej då vi har en hel bokhylla full med böcker?! Men som han sa, den låg fram på soffbordet.
Som tur är går maken och lägger sej ca en timme före mej, så boken är ledig då jag kommer och lägger mej ;)
Senaste inlägg har lille bror i huset skrivit, han önskar sej en egen blogg.
Men han får nöja sej med att låna mammas ibland. Han älskar att fotografera och det är ju okej med dagens digital kameror, då man inte behöver framkalla alla bilder.
Imorgon är dagen med stort D! Ha det bra alla!

5 kommentarer:

  1. jag läser oxå barbara wood nu!är det din egen barabara wood? isåfall kanske jag får låna den?
    Den nya boken skall jag oxå låna har hört massa bra om den!
    Dagen D kommer att gå så himmla bra!Ett stort LYCKA TILL!!!!

    SvaraRadera
  2. Agafja Ja det är min egen Barbara Wood. En av dom böckerna vi fick gratis på auktionen i somras..

    SvaraRadera
  3. min heter De mörka skuggornas hus.

    SvaraRadera
  4. pintorpshäxans elev har jag med läst, blev nyfiken på boken sedan jag läst Barbros blogg och sen lånade jag den på biblioteket.
    den är riktigt bra :)

    SvaraRadera
  5. Barbara Wood skriver bra böcker, tycker jag //mami

    SvaraRadera