måndag, mars 23, 2009

Tusen Tack Selda!

Jag har fått en utmärkelse av Selda idag, och det värmde verkligen mitt hjärta!
Så här skrev Selda:

Jag ger samma utmärkelse till mina Finska bloggvänner:
Jag vill ge den här awarden till agafja och till hennes syster torparmaja i Finland.
Agafjas blogg har jag följt nu i över ett år och nyligen fick jag stifta bekantskap med hennes syster också.
Båda verkar vara varma och vänliga personer och skriver båda så trevliga bloggar :)

Det var mycket roligt att logga in och se den efter en hektisk dag.
Idag har jag haft yrkesexamen del 2 och blev godkänd. Nu väntar den skriftliga delen och jag bör ta itu med den snarast och inte skjuta upp den till nya dagar.
Alla som kikar in på min sida får ta till sej av den fina awarden!
Ha det riktigt gott alla!

2 kommentarer: