mÄndag, augusti 07, 2017

Ser ni....

vad jag ser?
Underbara sol 💛
Haft en underbar dag i vÀxthuset,
nĂ€r dottern överraskade med att komma hem och 
hjĂ€lpa till pĂ„ sin lediga dag! 💖
Hela familjen samlade i familjeföretaget 😀
Och sÄ hann jag bÄde köra flera tvÀttmaskiner
och torka, och tvÀtta ur en frys.
Och frysa in "drottning" sylt av fjolÄrets hallon och blÄbÀr.
Efter middagen Äkte jag och Tibbe till skÀren och
som pÄ bestÀllning kommer solen fram!
KÀnslan att fÄ luta sig bakÄt i solstolen och
lĂ„ta solstrĂ„larna dansa i ansiktet 💛
Som jag har lÀngtat efter det....
Och som pricken över i:et...

fick vi avnjuta en riktigt stor och fin full mÄne
vid sista kvĂ€llsrundan till natten 💛
Och för en gÄngs skull kÀndes det inte kallt ute
trots att klockan Àr mycket.

Hoppas pÄ mera sÄdana fina dagar!
MĂ„ gott och hoppas ni ocksĂ„ fĂ„tt avnjuta solen 💛

2 kommentarer:

  1. Ja till slut kom solen fram 😃. Vi njöt av den med att dricka kvĂ€lls kaffet i lusthuset i gĂ„r kvĂ€ll. Jag plockade ocksĂ„ av en buske svarta vinbĂ€r som började bli övermogna. Men mĂ„nen tog jag inte vara pĂ„. DĂ„ var jag med JB 😉. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jag sÄg heller ingen mÄne, men Àr ju omgiven av höga buskar och trÀd sÄ för att se borde jag nog gÄtt ut ;)

    Oj vad hallon snÄl jag blev nu, men tror inte de Àr fÀrdiga Àn....fast det kan vara olika pÄ stÀllena, sÄg pÄ FB att en plockade lÀngre norrut...alla blev lika överraskade för det :)

    So Long!

    SvaraRadera