fredag, december 31, 2010

Gott Nytt År 2011!





































Jag försökte blicka bakåt och minnas året som gått, alltså 2010.
Men otroligt vad man glömmer lätt. Hur som helst så "renoverade" vi barnens rum. Eller jag tror lillebror hann flytta in i sitt rum till julen 2009. Det var i hans rum det hade läckt från korsstenen men alla barnen fick nya tak i sina rum.
Dom 2 äldre barnen ville ha fondvägg och jag minns att jag och dottern försökte övertala storebror att välja vackra tapeter i en brun/beige nyans. Han stod på sej och valde svart fondvägg med gråa tapeter, och jag måste erkänna att det passade honom bättre.

Året 2010 fick vi tillökning i vår familj, det var Ville som kom och tjusade oss alla. Han var så liten t.o.m. mindre än Tibbe. Men han växte fort om Tibbe. Han har också varit duktig i älgjakten så maken är riktigt nöjd!

I maj var jag för första gången på stafettkarneval med storebror och det var en intressant upplevelse. Dottern var 2 veckor på språkresa i London och jag minns hur nervös jag var då hon ringde hem och berätta att hon fått biljett till Bon Jovi konserten på O2 arenan. Att ha sin 16 åring där ensam med en kompis kändes nervöst.
Hon hann också åka till Kroatien med buss och passerade en massa länder på väg dit.

Men vi var inte ut på någon resa hela familjen, det rymdes inte in i almanackan.

Men nu ser vi fram emot ett nytt år med nya spännande upplevelser!

Jag önskar alla ett riktigt Gott Nytt År 2011!

3 kommentarer:

  1. Ja då man ser det sådär så har man hunnit mer än man tror!!! Tur e ju det!
    Gott nytt år till er!
    Här blir det sängen/soffan med dag-otto och robert gustavsson för lilleman å jag e riktigt förkylda, dessutom har jag varit vaken hela natten utom en timme då ja dånade av inte för att lilleman störde men jag va så nervös å rädd då han e så förkyld å snor rinner, sen kommer slem å så spyr vi lite osv... kunde inte släppa mig ifall nåt sku hända som jag vet det inte gör men ja...
    blev lång utläggning det här!!
    Som sakt gott nytt år till er alla!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till er alla!////Anette

    SvaraRadera
  3. Ja, det är roligt med renoveringar. Kanske inte under tiden... men när man fått till det - och det förhoppningsfullt blir som man önskat, eller ännu bättre. Då känns det bra.

    God fortsättning...!

    SvaraRadera