fredag, december 24, 2010

En riktigt God Jul ...

























önskar jag alla dom som kikar in här!

Vi har - 23 grader just nu och vackert vinter landskap!

Efter en liten miss då jag beställde dörrkransen så ordnade jag det så här enkelt. Såg idéen hos väninnan, men hon hade stora vackra röda rosetter. Själv börjar jag se resultat av mina utrensningar i hemmet, så jag hade inga fina rosetter sparat. Jag tog vad jag hade en liten restbit av en spets. Enklare kan det inte bli!

Nu skall jag ta en dusch och invänta kvällens gäster!

God Jul !

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint det det där var! passar bra med spetts hos dig!!! ja kallt värre nu!!!
    ses snart!

    SvaraRadera
  2. Blev jättefint!Å de bästa e när man kan använda av det som redan finns!Ha en superhärlig jul o hälsa gott åt alla!Anette

    SvaraRadera