söndag, december 26, 2010

Nu har vi bara ätit julmat













och en massa godis!
Känns som det blivit för mycket av det goda just nu, och jag är riktigt nöjd att återgå till vardagen! Trots det är kylskåpet ännu fullt med julmat och det kommer att stå på menyn ännu imorgon.
Men vi har inte bara ätit, vi har också hunnit umgås med en massa underbara människor!!

Fotografierna är inte tagna idag utan för mer än en vecka sen.
Jag gillade verkligen denna advents ljusstake! God Jul bokstäverna lånade jag medan jag fotograferade för dottern höll på att slå in julklappar samtidigt. Men det var inte jag som fick dom fina bokstäverna i min julklapp.
Det är lillebror som gjort ljusstaken och smörkniven i skolan på slöjd timmarna.
Det är hans favorit ämne i skolan, men nu är höst terminen slut och efter jul har han handarbete istället för slöjd. Får se då vad han tycker om det.

En skön arbetsvecka önskar jag dem som skall i jobb imorgon!

1 kommentar:

  1. Här finns efterrätt också bara att komma och äta!hahaha!
    Lillebror är super duktig i slöjd verkligen synd att slöjdperioden är slut för hans del nu!
    Du ska ha en bra arbetsvecka du med!!(med och med vissa gör ju inget alls)

    SvaraRadera