onsdag, december 29, 2010

Nu är julen slut...

























sa lillebror här i huset!

Och egentligen har han rätt! För vi har redan slängt ut granen.

Att ta in en gran från -27 grader till +20 grader var totalt misslyckat!
Redan samma kväll doftade den så otroligt att vi tänkte slänga ut den.
Den fick dock stanna inne över juldagarna men nu slängde vi ut den. Det fanns inte ett barr kvar då vi passerat dörren.
Så just nu är maken och jag väldigt överens om att nästa år blir det en plastgran.

Nu får vi njuta av granriset i krukan på "telefonbordet".
Och så har vi faktiskt världens vackraste ute gran i år. Jag har klagat alla år på makens val av gran ( utom i fjol då JAG skulle gå och söka en vacker men DET var den glesaste och fulaste vi någonsin haft). I år är jag helt stum av beundran! Den var helt i min smak!

2 kommentarer:

  1. oj så fint hjärtat me ängeln var. Jo, känns som om julen är slut nu men i år har jag inte haft nån riktig julstämning.men kanske blir det massor nästa år?!
    Nu är efterrätten uppäten!

    SvaraRadera
  2. Intygar att ni har världens vackraste utegran; jag har beundrat den många dagar :)
    På tal om den uppätna efterrätten ovan; jag hjälpte till ;)

    SvaraRadera