tisdag, december 21, 2010

Måste passa på...

























och visa bilder från dotterns rum, det är sällsynt att man får ta med kameran in dit.
Men det är svårt att ta bilder med en gammal liten kamera på mörka kvällen.
Hon har i alla fall julstädat sitt rum ikväll och imorgon har hon "julfest" sen blir det jullov.
Killarna var sista dagen i skolan idag!

Jag skröt för väninnan idag att jag ska bara göra roliga saker nu på kvällarna!
Sällan går det som man tänker sej, ibland måste man ändra sina planer.
Så kvällen gick åt att sortera pappershögar och betala räkningar!
Ibland måste man sköta lite kontorsjobb också som egen företagare...

Men nu dags att gå och lägga sej så jag orkar med morgondagen, för maken tror att jag kommer att få ett utbrott då ;)
Jag har varit för lugn hittills och ännu är julklapparna inte ens klara...(som dom brukar vara)
Få se om det inte blir en annorlunda jul i år? Men det behöver ju inte betyda att den blir sämre bara för att allt inte är så perfekt!

Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Hennes rum blev jätte fint!super!
    i år blir en perfekt jul ska du se! ses i morgon!

    SvaraRadera