söndag, januari 02, 2011

2011....













Det känns riktigt ovant att säga det ännu!

Vi firade in det nya året i glatt sällskap, vi var bortbjudna.
Och nyårslöften har jag slutat ge, dom är ändå så svåra att hålla.

Och ännu är det jul på fotografierna, men dom är från fjolåret. Hittade dom i datorn nu då jag sökte bland foton.
Jag var så glad då jag hittade 2 st La Poterie vinglas på loppis ifjol. Dom slutade säljas i Finland så jag hann bara köpa 2 st. men nu hittade jag 2 till och det var trevligt.
Och julgardinerna har hängt med mej i alla år sen jag flyttade hemifrån. Min mamma tryckte julmotiven på dem och spetsen är hand virkad av min faster. Och jag gillar dem lika mycket ännu idag. Dom hör liksom till mina jular...

Barnen har jullov ännu en vecka men jag skall opp imorgon så jag får börja söka upp sängen!

Ha det gott alla!

2 kommentarer:

  1. Härligt med traditioner :)
    Jo angående glasen; det är alltid bättre med fyra än två ;) Med god tur kan du hitta två till på Loppis, då blir det ännu bättre....;)

    SvaraRadera
  2. De glasen är jätte fina, hoppas du hittar mer ännu! stor orsak att få hänga på loppis!hahaha!

    SvaraRadera