torsdag, april 09, 2009

Äntligen!

























Precis just nu skickade jag in mina skoluppgifter! Nu ska jag bara printa ut dem och skicka kopian till vår lärare, sen hoppas jag bli godkänd. Jag fick hjälp av agafjas make igårkväll med att räkna sista uppgiften, och sen renskrev agafja den i word på datorn.
Tusen TACK!
Den otroligt vackra påskuppsättning fick jag också av agafja, den var fint inslagen med påskägg på rosetten. Jag skall verkligen njuta av att se på den över påsk.

I förgår var jag med väninnan till stor stan, verkligen skönt med ett litet avbrott i vardagen! Men väl hemma igen fick jag nästan en chock. Rummet som skall bli vårt sovrum detta år är just nu en kombination av kontor, förråd och avlastnings utrymme. Här är fullt!!
Då jag öppnar dörren har min familj börjat tömma rummet, dvs dom har tömt skåpen och allt ligger på golvet. Det kändes som att hamna mitt i programmet Rent hus!!
Men till onsdag skall det vara tömt då kommer träkarlarna och börjar lägga nya skivor på väggarna.
Så här finns en hel del att ta tag i över påsk!

Men nu skall jag gå ut och plocka tomater...

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker uppsättning :)
    Kan förstå att du blev chockad; men ska det vara rent hus så ska det ;) Nå skämt åsido - men såhär på sidan om kan man ju tycka att det låg en stor omtanke bakom deras röjning - tanken var väl att underlätta för dig, antar jag, även om den verkar radikal - TANKEN :)
    Förstår att du nu kommit över värsta chocken och att du nu upplever detta helt okey när du fått distans till det hela; så brukar det ju vara :)
    Ha en riktigt trevlig påsk!!
    Kram//mor

    SvaraRadera
  2. Nämen sjutton vilken snäll typ!
    Skönt att du har skolarbetet sickat nu!

    SvaraRadera