lördag, april 18, 2009

Griniga mamman!













Det är jag det, åtminstone idag! Jag är trött sur och butter.
Veckan har varit stressig med tusen saker inbokade (känns det som).
Jag är glad att renoveringen är på G, men samtidigt har jag ett vitt tjock täcke av damm över hela huset. Som jag försöker få bort en del av. Märker att detta inte är riktigt bra för storebror som tydligen reagerar på allt damm just nu.

Hjärtat på bilden förgyllde verkligen min dag! Jag fick det av väninnan A för en vecka sen. Vi har snart en 20 årig bekantskap efter oss. Och smsar varandra varje vecka. Senast idag fick jag ett smset som fick mej att le. Tack snälla A!

2 kommentarer:

  1. Vilket fint hjärta du fått av A.
    Skulle nog behöva komma på inspektion nu nån dag....*hihi*

    SvaraRadera
  2. agafja: jag bara väntar att du skall komma på inspektion..

    SvaraRadera