torsdag, november 01, 2018

Känslan när man vaknar upp och...

Tibbe gnäller och viftar på svansen och jag hör ljudet
av att dottern är i huset 💖 
Och så får jag smaka raw cake för första gången i mitt liv 😍
Och jag förstår att man faktiskt inte behöver varken gluten
eller socker när man kan njuta av såhär gott!
Nu smakade inte jag dem på bilden 
(för de var redan i magen då jag ville ta kort).
Jag smakade choklad brownie och en med lingon och havtorn
(eller bitar av dem 😉)
 
Nu kan man nästan tro att vi äter sött och gott varje dag,
men så är det inte.
Saker man gör varje dag kallas vardag!
Saker man gör ibland är en extra guldkant i vardagen,
och jag ÄLSKAR guldkanter i vardagen! 
Ikväll kommer jag dessutom att träffa mor o far och 
makens syster och man 💕
 
Ha en fin torsdag ni också!

2 kommentarer:

  1. Låter spännande och gott! Jag har aldrig provat nåt sånt heller.
    Ha en fin kväll ��

    SvaraRadera
  2. Ser sött och gott ut! Jag har aldrig provat raw kake men jag vet det är många som gör olika varianter av dem. Det är alltid härligt med guldkant i vardagen. Specielt nu i mörkret. Jobba lungt och ha det gott!

    SvaraRadera