söndag, november 11, 2018

Idag får vi fira allt..

först alla fantastiska pappor på deras dag 💖
Hoppas ni alla haft en fin dag!
Själv har jag varit hem till bästa pappan av alla,
och maken hann komma med och äta av allt gott
som tur var...
(eftersom ingen bakat eller gjort något gott här hemma 😉 )
Vi passade också på att fira kära mamma som fyller imorgon 💖
 
Sen lärde jag mej något helt nytt...
det är singlarnas dag idag!
Jag hade fått massa reklam på eposten och först trodde jag att
de reade ut läckra singlar, 
men det var rea på varor ur butikens sortiment 😂
Lite komiskt att det inföll på farsdag i år...
 En annan nyhet för mej är novent firandet som inleds idag!
Det pågår ända fram till advent...
Det är julälskarnas start på julfirandet....
att tjyvstarta lite och njuta av hela julmyset
 redan i mörkaste november...
Jag tyckte det var en fin ide, jag har ju ändå startat
glögg säsongen redan så...
Varför inte pryda upp med en liten gran och 
en ljusslinga i muminpappans hatt också?
Pinsamt måste jag erkänna att bubblan med julklapparna
stått på byrån hela året 🙈
Men så älskar jag den verkligen!
Då jag fick den hade den en gran på taket,
undras vad jag skall hitta på i år?!
 
Men nu skall jag beställa en julklapp på 
singlarnas rea...
 
Hoppas ni haft en fin dag vad ni än har firat och
om ni alls har firat!
 
Imorgon skall jag gå på jobb,
jag tror det är bästa rehabiliteringen för mej!

2 kommentarer:

  1. Ja Novent har jag aldrig hört om. Och inga singel reor heller. Men det gäller att börja på nog så vi hinner mysa ��
    Krypa på dig ��

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker gran du skaffat :)
    Jag hann till och med med på singel-rea ;)
    Novent, låter nytt för mig...Kryizar!

    SvaraRadera