onsdag, november 14, 2018

Idag var solen upp en liten stund....

och Tibbe och jag passade på att gå ut och njuta 💖
 
I övrigt kan jag bara konstatera att man inte alltid
bestiger berg med sin envishet!
Ibland måste jag acceptera att saker inte går 
som JAG vill!
Men jag är tacksam att jag kom till världens bästa
fysioterapeut 🙏 
Hon styrkte mina egna tankar också att jag inte har ryggskott!
 Det är en disk som är lite "utpuffad" (igen)
Jag har nu fått övningar och det känns bra 👍
Det tar bara lite längre tid än jag räknat med.... 
Och det tar enormt på mitt tålamod och humör...
 
Ha en fin vecka alla 💖

3 kommentarer:

  1. Å nej! Förstår att det blir jobbigt! Hoppas hon kan hjälpa dig så det blir bra. Stor kram! Tyvärr är det så att allt skall ha sin tid. Men jag vet det är svårt när man inte kan göra som man planerat. Stackars dej!

    SvaraRadera
  2. Tror du är på rätt väg nu, glad att du fick hjälp :) Jo det gäller ta vara på den lilla mängd sol vi har just nu...Kryizar till dig från mor och far, det blir nog bra men det ska ha sin tid, förstår att det tar på humör och tålamod...men snart är det över, håller tummar för det >3

    SvaraRadera
  3. Jo envis boll ��
    Massa kryisar ❤️ kram ❤️

    SvaraRadera