fredag, november 02, 2018

Dagens guldkant var....

en "lunchdate" med en väninna!
Trevligt sällskap, god mat, det kan inte bli bättre 💖
Ikväll kom maken med till kyrkogården och vi tände ljus på gravarna..
Vi minns dem vi saknar och är tacksamma
för att ha fått lära känna dem under den tid de var med oss 💖
Vädret var dock regnigt och mörkt men det lyste fint 
över hela kyrkogården!
 
Hemma igen var det skönt med bastu....
jag gillar att skrubba in mej med peeling kräm och ansiktsmask 
och ha fotbad då jag är i bastun!
Ikväll öppnade jag en ny peeling kräm som var riktigt skön!
Den var vass i början och sen smälte den och jag tänkte vad är detta?
Men det var en socker peeling kräm, och man blev riktigt 
mjuk i huden efteråt. Dessutom borde den ju vara bättre än de med
mikroplast gryn i?!
 
Men oj vad jag blev trött efter bastun, bäst att ta natt!
Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Ja det är så fint på kyrkogården dessa helger!
    Va mysigt med bastu och peeling. Vi har ju ingen bastu mera så nu låter det ju extra skönt ��
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltid trevligt att träffa vänner! Vi har bastu , men numera är det bara min man som går i den. Fick rådet av vår f.d apotekare att jag skulle sluta med det på grund utav min sjukdom. Så jag testade det och tycker att jag mått bättre. Man väljer ju det som man mår bra utav 😊. Men skönt med fotbad! Det brukar vi ha i bland framför Tv.Ha det mysigt och gott!

    SvaraRadera
  3. Det är alltid så fint på kyrkogården när ljusen tänds, glad att du var dit, tack :) Ha en fin ny vecka!

    SvaraRadera