onsdag, oktober 31, 2018

Känslan när man berättar.....

för natt kollegan om den godaste chokladen från
Amerika med jordnötssmör och hon svarar...
Jag vet vilken du menar! Den finns på ena butiken i centrum nu också 😍
Visar glatt för maken då jag kommer hem och han utbrister:
Och du for raka vägen efter nattjobb till butiken???
Inte nog med det älskling svarade jag....
Jag skall äta den också och sen gå och sova 😂
 
Någon upplyste mej skämtsamt om att jag är i den
yngre medelåldern just nu...
Och det är en fin ålder!
Det är då man inser att man aldrig kommer att bli fotomodell
och ändå känner TACKSAMHET mot sin egna kropp,
som gett mej 3 härliga barn och som dagligen tar
mej ur sängen och ut på jobb och olika äventyr.
Och som NJUTER till 100% av en Reeses choklad kaka
som frukost 😂
 
Ha en fin onsdag kväll vänner 💖

2 kommentarer:

  1. Kan inte låta bli att skratta �� Ja du har så rätt !!
    Det ser dessutom så gott ut ❤️
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. 😄😃 Det är jätte bra att du förstår att njuta av det goda i livet. Det ser verkligen riktigt gott ut. Nu kan kanske också jag , med gott samvete,köpa min favorit godis på Lidl i morgon 🤣. Det är marsipan stänger som de bara har den här årstiden. Så jag måste säkert köpa ett litet lager av dem 😉. Njut och ha det riktigt gott!

    SvaraRadera