fredag, mars 16, 2012

Senaste lästa böcker....

En intressant bok att läsa om Ann-Christins köpstopp som hon hade ett helt år. Helt otroligt!

Kunde inte låta bli att undra över om jag skulle ha köpstop ett år, vad skulle det då vara tillåtet att köpa? T.ex Om alla strumpor är trasiga måste man ju köpa strumpor! Osv..
Men jag har inga planer på ett år med köpstop, däremot skulle jag vilja bli mer medveten då jag gör inköp. Man är ju aldrig så duktig att man inte kan bli bättre.....

Läste också:
Också en intressant bok, men sen måste man inse att allt inte funkar för alla. Att åka kollektivt här, där bussen går mot centrum kl 11 och kommer tillbaka kl 13 på fredagar under sommaren känns ju verkligen inte som något alternativ.
Men den var absolut läsvärd. Och gick rysligt fort att läsa.
Nu håller jag dock på i en helt annan bok, där jag får vara med och lösa något mord ;)

2 kommentarer:

  1. Nä inget bra alternativ att åka kollektivt på en fredag för dig mitt i sommaren!!
    Jag brukar försöka cykla till "lilla" affären på lördagar men i sommar ska jag bara vara på villan på lördagarna!hahaha!
    /syster

    SvaraRadera
  2. Jag är så läslat just nu ;)/ mor

    SvaraRadera