onsdag, mars 28, 2012

Jag har inte haft tid att blogga.....

eller.....
jag har inte haft något att blogga om ligger väl närmare sanningen!
Antingen jobbar jag eller så är jag borta, i skjuts eller på något möte.
Och barnen skulle säkert tillägga att om jag inte gör något av detta så rensar jag i röran.
Idag började jag plocka bort vinter sport utrustningarna, som skidor och slalom och skrinnskor. Även om vi har lite snö kvar så är det för lite för att skida nu.
Ibland är vardagen inte desto mer intressant än så.

Jag hann dock "rusa" in på ett bya loppis ikväll. Där fanns många fina saker och härliga böcker. Jag klarade dock av att behärska mej och kom endast ut med en bok....
Hetsa inte upp dej över småsaker - 100 sätt att hindra småsaker från att ta överhanden. Av Richard Carlson. Författaren är stresskonsult och jag tror det finns många fina tips i boken.
Så nu ska jag gå och lägga mej och läsa för boken lockade verkligen till läsning. Jag hörde berättas om den för flera år sedan och tänkte den ska jag läsa någon gång.
Och eftersom det känns som om jag står och trampar vatten och har fullt upp med att hålla huvudet ovanför ytan just nu så kommer den väl till pass.
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar