lördag, mars 10, 2012

Egentligen tänkte jag blogga om....

vad min man håller på med för projekt just nu.
Men när jag bläddrade bakåt i bloggen såg jag att jag inte dokumenterat vad vi renoverade ifjol.
Och det bästa med en blogg är att man kan gå bakåt själv när minnet sviker och man undrar när gjorde man det eller det.
Så eftersom dottern storstädade badrummet på vinden och satte upp nytt dusch draperi och ny matta så skall jag visa deras badrum. Så för att jag själv ska minnas...Det blev renoverat 2011.
Tyvärr förlorade jag före bilderna när datorn gav upp tidigare.
Här har barnen själva valt allt från kakelplattor till tvättfat. Det är ju dom som använder detta badrum.
En smal rand med små kakelplattor innanför dörren och en i duschen. Jag tycker själv det blev riktigt fint då det var klart, dom hade bra smak.
Tyvärr håller på kamera på att ge upp, så bilderna är inte de bästa ser jag nu när jag satt in dem i datorn.

Men nu börjar ugns laxen vara klar, så jag ska sätta mej till bords. Eftersom dottern läser till en student skrivning och gossarna också ska vara hemma ikväll (= jag behöver inte ut på vägen ikväll) så tror jag bestämt jag ska öppna en flaska vitt. Det är en evighet sen senast!

Ha en skön lördag kväll ni som kikar in.

3 kommentarer:

  1. tur att inte jag måste städa den ialla fall! :D

    SvaraRadera
  2. Oj,va fint de blev!//Anette

    SvaraRadera
  3. Jätte fint blev badrummet!!!
    Nu börjar jag skratta angåände laxen men det skämtet tar vi sen kram! /syster

    SvaraRadera