onsdag, januari 25, 2012

Idag är sista dagen...

av den första veckan då vi bara ska handla mat för 50 euro i veckan!
Fast det sammanfattar jag imorgon!
Jag kom precis att tänka på att jag inte visat bilder från vi möblerade om före jul....(jag råkar nämligen sitta vid gamla datorn nu så jag såg bilderna)
Vet inte vad jag skall kalla detta totalt över möblerade rum för? Vardagsrum kombinerad med matsal?
Där i öppningen till vänster hade vi tv rum som de senaste 2 åren också fått trängs med datorn.
Nu har vi flyttat tv rummet hit. Nu syns det inte på efter bilden men 2 av bokhyllans delar står nu till vänster där klaffabyrån stått tidigare. Efter renoveringen (när den nu blir) är tanken att byta ut möblerna, mest av praktiska skäl. Den gröna soffgruppen är mörk och stor och tar plats.
Förstorar vi köket behöver vi ett större köksbord och absolut inget matsals möblemang.
Tyvärr hittade jag inga efter bilder av det gamla tv rummet, så det får bli en ny dag!

1 kommentar:

  1. det blev jätte fint som ni möblerat om verkligen fint!!!!
    Väntar med spänning på resultatet efter första veckan! kram anki!

    SvaraRadera