söndag, maj 24, 2009

Ingen rubrik idag...

























Livet bara rusar iväg just nu. Tänk att det finns kvällar då man lägger sej i sängen och tänker... hoppsan jag har inte kollat eposten idag, för jag har inte alls varit i närheten av datorn idag!

Hos oss är hela maj månad en enda stor fest! Vi börjar med morsdag, sen makens födelsedag 17 maj. Storasyster packade väskorna och var en helg i Stockholm med skolmusikkåren. Och nu denna fredag och lördag har hon varit med skolan på stafettkarneval i Helsingfors.
Nästa lördag 30.5 har skolorna avslutning, och storebror fyller 9 år.
Och nästa söndag åker storasyster iväg en vecka på konfirmationsläger.
Och däremellan är det fotboll och andra aktiviteter. Så det känns nästan som att någon i familjen hela tiden är på väg nånstanns...
OCH...
på fredag kväll skall jag och väninnan och se filmen män som hatar kvinnor. Oj vad jag har väntat att den skall komma till vår lilla by!!!
Blomman på bilden fick maken på sin födelsedag och jag måste fota den för det var så härlig vacker färg på den. Krukan har dottern gjort på keramik kurs, och skålen jag har ljuset i.
Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du menar mig som vännina och bara har glömt din svåger...
    Svågern din springer nämligen runt och berättar att han ska med sin svägerska på bio på Fredag och jag ska bara följa med sådär annars för det är ju din och hans film!
    Skrattar!Hur fjollig får man bli?!

    SvaraRadera