söndag, maj 10, 2009

Idag har vi firat...













MORSDAG! Åh, jag måste ta foto och visa mina morsdagspresenter!!! Men det blir en ny dag. Ikväll hade vi äran att få åka till färdig dukat bord. Det var så gott och skönt att bara få sätta sej ner och äta. Tack mamma!
Känns dock lite taskigt att hon kokar till oss alla... nästa år får vi ta med henne ut på mat i stället!
Nu sitter jag bara och väntar att kära dottern skall ringa att jag får komma och hämta henne. Hon har tillbringat helgen i Stockholm med skolmusikkåren. Och jag väntar att bussen snart skall börja anlända till våra trakter.
Och Tibbe.. han insåg att trötta torparmaja (som sovit på soffan en bra stund) gick och la sej utan att plocka bort godis av soffbordet igårkväll. Så han hade kalas på lakrits, gissa vem som fick städa bort bajs på morgonen?!
Ha det gott!

1 kommentar:

  1. ja nästa år måste vi fixa till nåt bra för morsan!tänk vi har blivit bjudna på mat där så många morsdagar..men å andra sidan älskar hon och pappa ju sånt!
    Ååå mosters gulle gris!
    /syster

    SvaraRadera