fredag, oktober 30, 2020

Min vän....


har inte mått så bra idag 😔 Det är sådana här dagar jag lovar mej själv att aldrig skaffa nån fler hund. För det gör ont i ❤️ då de inte mår bra. Idag har Tibbe varit styv och haft värk men vi har vid behov medicin så hoppa det släpper tills imorgon.

På kyrkogården var det väldigt fint ikväll 😍 Som det alltid är där på allhelgona helgen men det kändes riktigt ledsamt också. 
Men månen är alldeles magisk ikväll 😍 Och dagens positiva var mys med lilleman ❤️ Maken sa en dag då jag fick ett foto av lilleman i telefonen och jag bara satt o log att tänk att en liten gosse kan få en mormors hel värld att stanna 💕  Det var verkligen den dagens sanning 💕 Jag är så tacksam för att lilleman kom till vår familj detta år och jag blir lycklig varje gång han ler 💕

1 kommentar:

  1. Ååå Tibbe vännen ❤️ nä det är aldrig roligt då ens vän är sjuk ��
    Va fint vid kyrkan och månen!
    Kram

    SvaraRadera