tisdag, oktober 06, 2020

Gårdagen var fantastisk....

 

dottern o lilleman kom hem på besök ❤️ Underbart ❤️ Hon hämtade kantarellerna jag såg dagen innan och vi fick varsin kantarell smörgås. Sen kom en mycket god vän med 10 liter trattkantareller ❤️ Vad lycklig jag blev, lillebror kom från jobbet 14.30 så han och dottern rensade medan maken förvällde. Sen kom storebror hem ur jobb efter kl 16 och han fixade älgfile... Slutligen kom mågen och alla kunde avnjuta middag tillsammans innan några skulle iväg igen.

Ojojoj, kantarell smörgås med riven parmesan..... Finns inget godare 😍 Dagen gick fort och vi avnjöt kantareller i alla former 😋

Idag har jag vilat o vilat o vilat o mellan all vila har jag testat sy varsit munskydd till maken o mej. Man klarar allt med hjälp 😂❤️ 
Jag hörde att Instagram fyllt 10 år. Där kan man sätta upp fina bilder av vad man nu själv vill. Man väljer sina vänner och visar endast åt vänner om man vill. En blogg däremot är i universum och man vet inte vem som läser eller tittar på bilderna eller rent av laddar ner bilderna.... Så därför vill jag aldrig sätta upp bilder på människor 😊 Så även om jag tagit bilder igår och idag är det inga bilder jag vill dela offentligt 😊
Ha det bäst alla och hoppas ni får vara friska❣️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar